تاریخ : 11:20 - 1399/06/02
کد خبر : 91886
سرویس خبری : گوناگون
 

لزوم رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده

لزوم رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده

کارگر آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده، گفت: وضعیت این پل‌ها به گونه‌ای است که برخی از آن به تونل وحشت تعبیر می‌کنند.

به گزارش کارگر آنلاین، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد وضعیت پل های عابر پیاده باید گفت که به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف آن، پل‌ها نا امن هستند. گفت: حل موضوع  ناامنی پل ها مطالبه جدی شهروندان است بگونه ای که برخی ها از این پل ها به تونل وحشت تعبیر می کنند!.

وی با بیان اینکه شهروندان معتقدند که این پل‌ها امن نیستند و امکان آزار و مسائل مختلف در آن وجود دارد، گفت: برهمین اساس لازم است که شهرداری تهران از وضعیت پل‌ها و ضوابط حاکم بر آن ها و تعداد آنها در مناطق گزارش دقیقی را به شورای شهر ارایه کند تا بر اساس این گزارش موضوع را دنبال کنیم و نتیجه اقدامات ما باید در جهت رضایتمندی شهروندان و به ویژه بانوان باشد.

 اعطا در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه مدیر مسئول روزنامه همشهری، ادامه داد: شاهد تلاش و زحمات و دغدغه های  مهران کرمی، مدیر مسئول پیشین روزنامه همشهری بودیم و همچنین به نیلوفر قدیری مدیرمسئول جدید تبریک می‌گویم که  انتصاب ایشان به عنوان مدیر مسئول از حیث توجه به مدیریت بانوان نیز جای تقدیر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: طبق وعده‌ای که داده بودیم از امروز پخش زنده صحن شورا از طریق صفحه اول خبرگزاری و سایت شورای شهر آغاز شده است و این کار را توسعه خواهیم داد.


منیع: ایسنا


منبع : ایسنا