تاریخ : 18:10 - 1400/06/23
کد خبر : 930302
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری عامل قدرت نمایی یک شرور در حوالی خیابان منوچهری

دستگیری عامل قدرت نمایی یک شرور در حوالی خیابان منوچهری

کارگر آنلاین | رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری خبر داد که پس از شرارت و ضرب و جرح یکی از شهروندان در حوالی خیابان منوچهری متواری شده بود.

سرهنگ صادق قره باقری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اوایل ماه جاری خبری در خصوص درگیری یکی از افراد شرور سابقه دار با یکی از شهروندان که منجرب به ورود جراحت از ناحیه گردن وی شده بود، دریافت کردیم.

  • وی افزود: با توجه به فوریت خبر بلافاصله ماموران  به آدرس اعلامی در حوالی شهرک گلستان اعزام که مشخص شد  این فرد شرور طی یک اختلاف حساب شخصی  با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت به یکی از شهروندان حمله ور شده و  با سلاح سرد از ناحیه سر و گردن به وی آسیب رسانده و بلا فاصله از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان انتقال یافته است.
  • رئیس پایگاه دوم پلیس اطلاعات و  امنیت عمومی تهران  با بیان اینکه متهم از افراد سابقه دار بود و دارای چندین فقره شرارت و درگیری می باشد، گفت: متهم پس از شرارت زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده بود، مخفیگاهش در  پاساژی در حوالی خیابان منوچهری شناسایی و با تیز هوشی ماموران این پایگاه  عصر روز گذشته  وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد.

قره باقری با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.


منبع : hadese24