تاریخ : 12:39 - 1399/06/05
کد خبر : 93872
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در تعطیلات پیش رو/ تهران همچنان قرمز است

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در تعطیلات پیش رو/ تهران همچنان قرمز است

زالی گفت: مردم باید از انجام سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند تا شاهد کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا در کشور باشیم.

به گزارش کارگر آنلاین: علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در دیدار با  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: حافظان امنیت از همان روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا، همراه حافظان سلامت و مردم بودند.

زالی گفت: نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی واحدهای صنفی یکی از اقدامات و همکاری های خوب نیروی انتظامی با ستاد مقابله با کروناست. با وجود کثرت هیئت ها اما دستورالعمل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک، وجود تهویه مناسب در هیئت ها، ضدعفونی کردن مکان های عزاداری قبل و بعد از برگزاری مراسم و سایر شیوه نامه های بهداشتی توسط هیئت ها در تهران انجام می شود .

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: با بررسی الگوی بیماری در تهران مشاهده کردیم که انجام سفرهای بین شهری باعث ایجاد پیک های بیماری و افزایش میزان موارد بستری می شود. از مردم درخواست می‌کنیم در این ایام تعطیلات از رفتن به سفرهای بین شهری  پرهیز کنند زیرا بسیاری از استان‌های مبدا و مقصد، وضعیت شان از نظر شیوع بیماری کرونا قرمز است.

او تاکید کرد: از عزاداران درخواست دارم که دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند تا  شاهد یک الگوی موفق در زمینه مقابله با بیماری کرونا در تهران باشیم.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC