تاریخ : 14:30 - 1400/06/28
کد خبر : 944599
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 افت ۲٫۵ درصدی شاخص کل بورس/ بازار فردا هم منفی است؟

افت ۲٫۵ درصدی شاخص کل بورس/ بازار فردا هم منفی است؟

کارگر آنلاین/امروز شاخص کل بورس با ۲۹ هزار واحد منفی و ۲٫۵ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت.

امروز شاخص کل بورس با ۲۹ هزار واحد منفی و ۲٫۵ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم در پایان بازار با هشت هزار واح افت و ۲٫۳ واحد منفی در محدوده ۴۳۱ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس در پایان بازار امروز به پنج هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان رسید و فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس گذاشتند.

پربیننده‌ترین نمادهای بازار هم شستا، کیمیاتک و سپید بودند. بیشترین حجم معامله هم برای خساپا، خودرو و خکرمان ثبت شده است. برترین گروه‌های صنعتی هم امروز خودرو، فلزات اساسی و گروه شیمیایی بودند.

بازگشایی و توقف نمادهای بورسی

در جریان معاملات امروز نمادهای حفارس، بفجر، رمپنا، وآذر، شدوص و رانفور متوقف شدند و نمادهای وساغربی و آبادا هم بازگشایی شدند.
پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ شهریور

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سهام درباره روند بازار فردا به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به این مساله که بازار سهام چند روز متوالی با ات شاخص‌ها مواجه بوده است به نظر می‌رسد در دو روز آیبنده تحرکات بازار متعادل‌تر شود. وی در این باره تشریح کرد: چند روز آینده اگر بازار منفی هم باشد از شدت افت آن کم می‌شود و اگر مثبت هم باشد ضعیف و مقطعی خواهد بود.