تاریخ : 23:06 - 1400/06/28
کد خبر : 945981
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی اعلام شد

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی اعلام شد

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۳۹۱ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی اظهار داشت: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۰۶ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۹۵ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۹۱ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

  • مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اضافه کرد: در روز معاملاتی یکشنبه (بیست و هشتم شهریورماه) نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۳۸ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۶۹ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۹۶ تومان را ثبت کرد.
  • گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (بیست و هشتم شهریورماه) ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۴۸۲ هزار و ۴۰۰ یورو بود.

به گفته این تحلیلگر اقتصادی، اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۱۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۰۶ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۳۸ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۱۹۵ تومان معامله شد.

گوهررستمی تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در این بازار در روز معاملاتی یکشنبه (بیست و هشتم شهریورماه) بیانگر آن است که نرخ‌های میانگین وزنی روزانه دلار و یورو به ترتیب ۰.۶۴ درصد و ۰.۰۵ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل (شنبه، بیست و هفتم شهریورماه) نشان می‌دهند.