تاریخ : 09:21 - 1400/06/30
کد خبر : 950488
سرویس خبری : حوادث
 

زخمی شدن دو دانش آموز در اثر  تیراندازی

زخمی شدن دو دانش آموز در اثر تیراندازی

کارگر آنلاین/براساس اعلام پلیس آمریکا، یک پسر ۱۷ ساله از دانش آموزان دبیرستان هریتیج از ناحیه صورت هدف اصابت گلوله قرار گرفت و یک دختر ۱۷ ساله از ناحیه پا تیر خورد.

پلیس آمریکا اعلام کرد، دو دانش آموز بعد از ظهر دوشنبه در تیراندازی در دبیرستانی در ویرجینیا زخمی شدند.

استیو درو رئیس پلیس نیوپورت نیوز در کنفرانس خبری گفت که یک پسر ۱۷ ساله از دانش آموزان دبیرستان هریتیج از ناحیه صورت هدف اصابت گلوله قرار گرفت و یک دختر ۱۷ ساله از ناحیه پا تیر خورد.

وی با اعلام این که مقامات فکر می‌کنند مظنون و قربانیان، یکدیگر را می‌شناختند، در عین حال جزئیات بیشتری ارائه نکرد. رئیس پلیس نیوپورت نیوز خاطرنشان کرد، مظنون هنوز بازداشت نشده است.

در خبری دیگر؛ مقامات آمریکایی اعلام کردند، یک مامور پلیس هیوستون صبح روز دوشنبه در جریان تیراندازی که همچنین به کشته شدن یک فرد ۳۱ ساله منجر شد، جان باخت و یک مامور دیگر نیز زخمی شد. ماموران پلیس قصد داشتند این فرد را دستگیر کنند که تیراندازی رخ داد.

به گزارش اسوشیتدپرس، سیلوستر ترنر شهردار شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در کنفرانس خبری اعلام کرد، به سوی هر دو مامور که در حدود ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت محلی در حال اجرای حکم بازداشت در خانه‌ای در یک مجتمع آپارتمانی در بخش شمال شرقی شهر بودند، تیراندازی شد.

مقامات آمریکایی هویت فردی را که ماموران قصد داشتند دستگیر کنند، اعلام نکردند. شهردار هیوستون در ادامه گفت: "امروز یک روز فاجعه بار بوده است".

پیشتر؛ سی ان ان گزارش داد: بر اساس بررسی موسسه "آرشیو خشونت با سلاح" در آمریکا، مقامات آمریکایی تنها در تابستان امسال شاهد کشته و زخمی شدن افراد زیادی با اسلحه و آخر هفته‌های به ویژه خشونت آمیز بوده اند. به طور متوسط ​​۲۰۰ نفر در آخر هر هفته در آمریکا با اسلحه کشته و ۴۷۲ نفر زخمی شدند. تقریباً به ۳.۴ نفر در هر ساعت در آخر هفته شلیک می‌شود.