تاریخ : 12:16 - 1400/06/30
کد خبر : 951483
سرویس خبری : حوادث
 

 راننده موتورسیکلت در تصادف با پژو در نواب به کام مرگ فرو رفت

راننده موتورسیکلت در تصادف با پژو در نواب به کام مرگ فرو رفت

کارگر آنلاین | معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت سنگین با پژو و فوت راننده موتور خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر و ابراز تاسف این حادثه تلخ گفت: در ساعت ۰۲:۲۴ بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه نواب بعد از پل یارجانی ورودی به تندگویان به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: یکدستگاه موتور سیکلت سنگین یاما‌ها ۱۴۰۰ سی سی که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با پژو ۲۰۶ برخورد کرده که متاسفانه راننده موتورسیکلت ۲۴ ساله در اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه و در دم فوت می‌نماید.

  • وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
  • سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت هم بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده موتورسیکلت علت این حادثه می‌باشد.

در خصوص این تصادف کروکی فوتی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۱۷ جوادیه شد.

تردد و حرکت موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر ممنوع می‌باشد.

سرهنگ همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از آغاز امسال تاکنون ۳۸ دستگاه موتورسیکلت سنگین در سطح معابر شهر تهران توقیف گردیده است که این توقیفات همچنان ادامه داشته و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به محض رویت تردد این هنجار شکنان نسبت به توقیف قانونی آن‌ها اقدام خواهندکرد.


منبع : hadese24