تاریخ : 10:39 - 1400/06/31
کد خبر : 954676
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

یک بازنشسته ؛ با ۳۲ سال سابقه چهارمیلیون و پانصد هزار تومان می گیرم /خرج روزانه فقط شش میلیون تومان!

نظرات مخاطبین؛

یک بازنشسته ؛ با ۳۲ سال سابقه چهارمیلیون و پانصد هزار تومان می گیرم /خرج روزانه فقط شش میلیون تومان!

با ۳۲ سال سابقه چهار میلیون و پانصد حقوق میگیرم با دو فرزند دم بخت ماشین هم ندارم با این پول ارزاق روزانه هم به زور میشود تهیه کرد الآن وضع طوری شده که فقط روزانه دویست هزار تومان میخواد تا لوازم خرده منزل مانند میوه. تخم مرغ انواع. شوینده حبوبات ونان ووبرنج و .... تهیه گردد که میشود ماهانه شش. میلیون ضمنا" نباید مسافرت رفت ونباید لباس تازه خرید وخلاصه نباید زندگی کرد البته این مبلغ برای دهکهای پایین است خلاصه این چهار میلیون و هم با تاخیر میدهند از بیستم آوردندبیست و هفتم از بیست و هفتم آوردند سی ام از سی ام آوردند سی و یکم و تازه چند ماه است سی یکم را اخر وقت واریز میکنند که عملا" میماند به اول ماه بعد    

کارگرآنلاین| واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز گذشته شروع شده و براساس روال ماه‌های گذشته تا پایان ماه همه‌ی بازنشستگان حقوق شهریور خود را دریافت می‌کنند. همچنین سه نوع وام برای بازنشستگان وجود دارد.

نظر یکی از مخاطبین محترم کارگرآنلاین بعد از انتشار این خبر منتشر می شود:

کارگر آنلاین لطفا" منعکس بکنید : با 32 سال سابقه چهار میلیون و پانصد حقوق میگیرم با دو فرزند دم بخت ماشین هم ندارم با این پول ارزاق روزانه هم به زور میشود تهیه کرد الآن وضع طوری شده که فقط روزانه دویست هزار تومان میخواد تا لوازم خرده منزل مانند میوه. تخم مرغ انواع. شوینده حبوبات ونان ووبرنج و .... تهیه گردد که میشود ماهانه شش. میلیون ضمنا" نباید مسافرت رفت ونباید لباس تازه خرید وخلاصه نباید زندگی کرد البته این مبلغ برای دهکهای پایین است خلاصه این چهار میلیون و هم با تاخیر میدهند از بیستم آوردندبیست و هفتم از بیست و هفتم آوردند سی ام از سی ام آوردند سی و یکم و تازه چند ماه است سی یکم را اخر وقت واریز میکنند که عملا" میماند به اول ماه بعد .