تاریخ : 19:00 - 1400/07/06
کد خبر : 975283
سرویس خبری : حوادث
 

اعتراف سارقان به ۷۰ فقره سرقت خودرو‌های اطراف بیمارستان امام علی کرج

اعتراف سارقان به ۷۰ فقره سرقت خودرو‌های اطراف بیمارستان امام علی کرج

حوادث/معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان، سارقان خودرو و داخل خودرو اطراف بیمارستان امام علی کرج دستگیر و ضمن اعتراف به ۷۰ فقره سرقت روانه زندان شدند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در اطراف بیمارستان امام علی کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

  • معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک خودرو پراید به خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی نزدیک و در یک مدت زمان کوتاه اقدام به سرقت لوازم آن‌ها کرده و متواری می‌شوند.
  • سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی سارقان شده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان، آن‌ها را حین سرقت از یک خودرو در اطراف بیمارستان امام علی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج اقرار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، گفت: تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.


منبع : hadese24