تاریخ : 14:06 - 1399/06/16
کد خبر : 100302
سرویس خبری : حوادث
 

مخفی کردن جسد بیمار فوت شده در بیمارستان

مخفی کردن جسد بیمار فوت شده در بیمارستان

بیمارستانی در پایتخت ، جسد مقتول را در سردخانه بیمارستان نگه داشت تا خانواده اش را شناسایی و هزینه بیمارستان را دریافت کند اما وقتی تلاش برای پیدا کردن خانواده بی نتیجه ماند ماجرای قتل را به پلیس گزارش کرد.

به گزارش کارگر آنلاین،  بیمارستانی در پایتخت ، جسد مقتول را در سردخانه بیمارستان نگه داشت تا خانواده اش را شناسایی و هزینه بیمارستان را دریافت کند اما وقتی تلاش برای پیدا کردن خانواده بی نتیجه ماند ماجرای قتل را به پلیس گزارش کرد.

 چند روز قبل به بازپرس رحیم دشتبان کشیک جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در بیمارستانی در تهران فوت شده است. بررسی ها حکایت از این داشت که مردجوان چند روز قبل فوت شده است اما بیمارستان خیلی دیر مرگ وی را گزارش کرده بود. آنطور که معلوم شد مرد جوان 21 مرداد ماه توسط فردی به بیمارستان منتقل شده و درحالیکه چاقو خورده بود تحت درمان و جراحی قرار گرفت. با وجود تلاش پزشکان مرد زخمی جانش را از دست داده و فردی که او را به بیمارستان انتقال داده ، فرار کرده بود. او پیش از فرار به مسئولان اورژانس بیمارستان گفته بود که مرد زخمی در یکی از بوستان های جنوب غرب تهران با فردی درگیر و چاقو خورده است. از سوی دیگر مسئولان بیمارستان به جای اینکه گزارش این حادثه را فورا به پلیس اعلام کنند به جست و جو پرداختند تا خانواده مقتول را شناسایی و هزینه جراحی و بیمارستان را از آنها بگیرند. تلاش آنها چندروزی ادامه یافت اما بی نتیجه ماند و بیمارستان پس از گذشت چندین روز ماجرای این حادثه را به پلیس اعلام کرد.

هم اکنون پرونده ای در این خصوص در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات در خصوص تخلفی که بیمارستان انجام داده آغاز شده است. از سوی دیگر گروهی از ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز کرده اند.


منبع : hadese24