تاریخ : 15:08 - 1399/06/16
کد خبر : 100334
سرویس خبری : حوادث
 

کشف جسد جوان غرق شده در تایباد

کشف جسد جوان غرق شده در تایباد

مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: پس از سه روز جستجو جسد بی‌جان جوان غرق شده در در سد استای تایباد، کشف شد

به گزارش کارگر آنلاین،  مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: پس از سه روز جستجو جسد بی‌جان جوان غرق شده در در سد استای تایباد، کشف شد

آتشیار علی حسینی اظهار کرد: ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴ شهریور ماه جاری در پی تماس با آتش‌نشانی تایباد و گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در سد استای از بخش میان ولایت این شهرستان اکیپ امداد و نجات بلافاصله به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی تایباد به اتفاق نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات غواصی و جستجو آغاز شد اما متأسفانه با تمام تلاش‌های صورت گرفته جسد فرد مذکور یافت نشد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد بیان کرد: بعد از گذشت دو روز، از تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد نیز درخواست کمک کرده و جستجو ادامه داشت تا اینکه بالاخره جسد بی‌جان فرد غرق شده کشف و به تحویل مقامات مسوول شد.

حسینی افزود: این حادثه بر اثر سهل انگاری و عدم توجه به نکات ایمنی رخ داد. دو جوان روز جمعه برای تفریح به سد استای رفته بودند که متاسفانه متوفی برای شناکردن وارد آب شده و در نهایت این اقدام منجر به مرگ وی شد.

وی مطرح کرد: با وجود اینکه بارها ذکر شده سدها جای شنا کردن نیست و امنیت لازم برای این کار را ندارد اما متاسفانه افراد موضوع را جدی نگرفته و مبادرت به این کار خطرناک دارند.


منبع : hadese24