تاریخ : 14:48 - 1399/06/17
کد خبر : 101025
سرویس خبری : حوادث
 

کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی فاسد در تهران

کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی فاسد در تهران

رئیس کلانتری ۱۷۵ باقر شهر از کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، رئیس کلانتری ۱۷۵ باقر شهر از کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد.

سرهنگ داوود آقازاده گفت: ۱۱ شهریورماه دو شهروند به کلانتری ۱۷۵ باقرشهر مراجعه و اعلام کردند، مالک فروشگاهی هستند و اخیرا تعداد قابل توجهی آب معدنی از شخصی که مالک فروشگاهی است، خریداری کرده‌اند اما آب معدنی‌ها تاریخ گذشته است.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این شخص تاریخ آب معدنی‌ها را با دستگاه تغییر داده و تاریخ جدید زده است.

آقازاده در ادامه گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی عوامل کلانتری ۱۷۵ باقرشهر برای بررسی دقیق موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و در تحقیقات پلیسی متوجه شدند، آدرس اعلامی یک مجتمع تجاری در حوالی باقرشهر است.

رئیس کلانتری باقر شهربا اشاره به اینکه هویت مالک مجتمع تجاری شناسایی شد، گفت: در بررسی های بیشتر ۳۰هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته از داخل انباری این مجتمع کشف شد.

وی افزود: مالک انباری در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهارکرد که با استفاده از دستگاه چاپ تاریخ‌ها را تغییر داده و آب معدنی های تاریخ گذشته را فروخته است.

آقازاده در پایان گفت: متهم برای گرفتن دستور قضایی به همراه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی معرفی شد و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.


منبع : hadese24