تاریخ : 16:52 - 1399/06/17
کد خبر : 101105
سرویس خبری : حوادث
 

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو با 50 فقره سرقت

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو با 50 فقره سرقت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ سارقان خودروی پراید و کشف۵۰ فقره سرقت در ملارد خبر داد.

کارگر آنلاین : سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: در پی دستگیری یک سارق با خودرو مسروقه توسط پلیس استان البرز و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ملارد به دلیل  سابقه سرقت خودرو در منطقه ملارد، بررسی و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ملارد و انجام بازجویی های تخصصی، متهم به همدستی با یک فرد دیگر و سرقت سریالی خودروهای پراید در ملارد اعتراف کرد.

وی در ادامه اظهارکرد: با همکاری سارق دستگیر شده، همدست وی و ۱۱ مالخر اموال مسروقه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملارد شناسایی و  در عملیاتی ویژه دستگیر شدند و در بازجویی تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت خودروی پراید و قطعات آن در شهرستان ملارد اعتراف کردند.

خانچرلی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان و مالخران، یک دستگاه خودروی مزدا، ۶ جفت ضبط و باند، ۱۰ عدد پخش خودرو، ۵ عدد باطری و مقادیری آچار کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده اغلب خودروهایی را که برای لحظاتی کوتاه بدون سرنشین روشن می ماندند، مورد سرقت قرار می دادند. لذا شهروندان از رها کردن خودروهای خود به صورت روشن و دور شدن از آن برای انجام کارهایی از قبیل باز کردن در پارکینگ، صندوق عقب خودرو و یا سرکشی موقت از منزل یا مغازه خودداری کنند زیرا سارقان در این فرصت کوتاه از غفلت شهروندان استفاده و اقدام به سرقت خودرو می کنند.


منبع : hadese24