تاریخ : 16:52 - 1399/06/17
کد خبر : 101106
سرویس خبری : حوادث
 

درگیری مسلحانه با قاچاق و کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر

درگیری مسلحانه با قاچاق و کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ درعملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان در شهرستان رودان خبر داد.

کارگر آنلاین | سردار مجید کریمی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند مواد مخدر قصد دارند محموله بزرگ مواد افیونی را به صورت مسلحانه از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان به استان های همجوار منتقل کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان حین گشت زنی و کنترل محور ماشنگی شهرستان رودان به سمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد خودرو وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

کریمی اضافه کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیدند و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف و دو تن از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به توقیف وانت سایپا و کشف ۵۸۰ کیلو تریاک و ۱۹۳کیلو حشیش در این عملیات منسجم و مشترک پلیسی اظهارکرد: در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، چهارعدد خشاب حاوی ۹۸ فشنگ جنگی و تعداد زیادی پوکه فشنگ و سه جفت پلاک کشف شد.


منبع : hadese24