تاریخ : 19:26 - 1399/06/17
کد خبر : 101177
سرویس خبری : حوادث
 

حبس شدن راننده پراید در تصادف با تریلر + عکس

حبس شدن راننده پراید در تصادف با تریلر + عکس

برخورد خودروی سواری با تریلر در جاده ی خاوران، یک مصدوم بر جای گذاشت.

ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته رانندگان شاهد حادثه ی برخورد خودروی سواری پراید با یک دستگاه تریلر، با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۱۵ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات ۲ عازم مسیر کندرو در ابتدای جاده خاوران به سمت شرق کرد.

حمید صفا فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به دلیل نامعلوم یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده بود.

image

وی افزود: راننده ی تریلر بدون اینکه متوجه ی ماجرا شده باشد به مسیر خود ادامه و راننده ی پراید نیز داخل خودرو محبوس و مصدوم شده بود.

صفا خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن، با رعایت موارد ایمنی اقدام به فضاسازی برای خارج کردن راننده ی جوان از داخل خودرو کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از خارج کردن راننده که از ناحیه ی بالاتنه دچار مصدومیت و خونریزی شده بود و حاضر شدن عوامل اورژانس، وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم پزشکی دادند.

فرمانده آتش نشانا ن تاکید کرد: نیروها پس از شستشوی محل حادثه و تحویل به عوامل راهور و نیروی انتظامی، به عملیات خود پایان دادند


منبع : hadese24