تاریخ : 23:22 - 1399/06/19
کد خبر : 106049
سرویس خبری : حوادث
 

بریدن گردن جوان تهرانی در جنوب تهران +عکس

بریدن گردن جوان تهرانی در جنوب تهران +عکس

پسر جوان در یک درگیری خیابانی دست به قتل زد و خیلی زود در جنوب تهران دستگیر شد.

کارگر آنلاین :  روز 24 اردیبهشت ماه سال گذشته بود که سناریوی درگیری خونینی به پلیس مخابره شد و ماموارن با حضور در یکی از خیابان های نزدیک به ساختمان دخانیات با جسد پسر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس مصطفی واحدی همراه با تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم حضور یابند.


قتل خونین فرزاد

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند پسر جوانی به نام فرزاد از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و در گام بعدی مشخص شد فرزاد دقایقی قبل همراه دوستانش با چند تن از بچه محل هایشان درگیر شده و در این سناریو هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته است.

 

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی 3 تن از افرادی که در این درگیری حضور داشتند را دستگیگر کردند که همگی اعا کردند کیوان با ضربات چاقو فرزاد را به قتل رسانده است.

همین کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و ردیابی های پلیسی مخفیگاه کیوان را ردیابی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه پسر جوان در مخفیگاهش دستگیر شد.
اعترافات قاتل پشیمان

کیوان در اعترافاتش گفت: چند روز قبل از درگیری خونین، همراه دوستانم در پارک نشسته بودیم که فرزاد و دوستانش با چند جوان دیگر درگیر شدند و کار آنها به شکایت رسید و فرزاد انتظار داشت من و دوستانم که شاهد درگیری شان بودیم به نفع آنها شهادت دهیم اما ما تصمیم گرفتیم خودمان را در این ماجرا دخالت ندهیم.

وی افزود: روز حادثه با دوستانم بودیم که فرزاد از من خواست با دوستانم به اداره پلیس برویم و به نفع آنها شهادت بدهیم، آنها مرا به باد کتک گرفتند و اما من قبول نکردم که در این صحنه دوستانم به کمکم آمدند و همه با هم درگیر شدیم و من از ترس با چاقو ضرباتی را به سمت فرزاد پرتاب کردم که به سمتم نیاید که چاقو فرزاد خورد و روی زمین افتاد و من هم فرار کردم.

بنا بر این گزارش، کیوان پس از اعتراف صحنه قتل را در برابر ماموران بازسازی کرد و سپس به زندان منتقل شد و بازپرس واحدی با توجه به درخواست قصاص اولیای دم کیفر خواست این پرونده صادر و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد


منبع : فردا