تاریخ : 11:43 - 1399/06/20
کد خبر : 107041
سرویس خبری : حوادث
 

کسی او را نمی شناسد/وحشت اهالی خیابان توس از جسد دختر 19 ساله

کسی او را نمی شناسد/وحشت اهالی خیابان توس از جسد دختر 19 ساله

غروب خورشید نوید تمام شدن هجدهمین روز از شهریور را می‌داد که چند نفر از اهالی خیابان توس ۸۵ بدن بی‌جان زنی جوان را در پای دیوار کاهگلی یک زمین رها شده پیدا کردند.

کارگر آنلاین : غروب خورشید نوید تمام شدن هجدهمین روز از شهریور را می‌داد که چند نفر از اهالی خیابان توس ۸۵ بدن بی‌جان زنی جوان را در پای دیوار کاهگلی یک زمین رها شده پیدا کردند.

موضوع قبل از اینکه به گوش پلیس برسد خیلی زود در محله پیچید و تا مأموران کلانتری کاظم‌آباد به محل برسند، انتهای توس ۸۵ پر شد از تماشاچیان قد و نیم‌قدی که برای دیدن جسد آمده بودند.

ساعت ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه را نشان می‌داد که خودرو‌های پلیس آژیر‌کشان صف تماشاچیان را شکافتند و به قاب این صحنه تلخ اضافه شدند. از سر و وضع و نوع لباس پوشیدن متوفی پیدا بود که به تازگی به این محل منتقل شده است. مأموران همچنین با توجه به چند اثر کبودی احتمال دادند که زن جوان به قتل رسیده باشد؛ بنابراین موضوع را به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام کردند و زمانی نگذشت که قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد به همراه کارشناسان پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

هویت جسد هنوز مشخص نیست

با حضور قاضی جنایی دادسرای مشهد در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که متوفی زنی حدودا نوزده ساله بوده و یک مانتو مشکی، شلوار ۶ جیب و کفش کتانی مشکی به تن داشته است. علاوه بر این کیف متوفی نیز در کنارش افتاده بود که بررسی مدارک موجود در آن و شناسایی هویت این فرد از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی آغاز شد. جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل عمل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد بیان کرد: هویت متوفی هنوز مشخص نیست و تحقیقات این پرونده برای شناسایی علت مرگ این زن جوان ادامه دارد.


منبع : رکنا