تاریخ : 18:12 - 1399/06/20
کد خبر : 108049
سرویس خبری : فرهنگی
 

ابتکار جدید بنیاد قرآن کشور با استقبال مردم روبرو شد؛ جمع آوری قرآن های مازاد به قصد ارسال به مناطق محروم

سی هزار قرآن در راه خانواده های نیازمند؛

ابتکار جدید بنیاد قرآن کشور با استقبال مردم روبرو شد؛ جمع آوری قرآن های مازاد به قصد ارسال به مناطق محروم

کارگر آنلاین : حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسین زاده مدیر عامل بنیاد قرآن کشور از آغاز جمع آوری قرآن های نو و در حد نو در منازل خبر داد و گفت پس از جمع آوری اولیه هدایا ، ارسال به خانواده های محروم جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان انجام می شود. وی از استقبال بی نظیر مردم از این طرح خبر داد و گفت : از همان روزهای اعلام طرح در رسانه های اجتماعی و محلی استقبال و ارسال کتب قرآنی به دفتر بنیاد قرآن آغاز شده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی کارگر آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسین زاده مدیر عامل بنیاد قرآن کشور از آغاز جمع آوری قرآن های نو و در حد نو در منازل خبر داد و گفت پس از جمع آوری اولیه هدایا ، ارسال به خانواده های محروم جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان انجام می شود.
 
مدیر عامل بنیاد قرآن کشور گفت : از همان روزهای اعلام طرح در رسانه های اجتماعی و محلی استقبال و ارسال کتب قرآنی به دفتر بنیاد قرآن آغاز شده است.
 
حجت الاسلام حسین زاده افزود : علاقمندان می توانند درساعات اداری با مراجعه حضوری و ارسال از طریق پست و یا پیک قرآن های خود را ارسال نمایند .
 
مدیر عامل بنیاد قرآن گفت : طبق برآورد اولیه بیش از سی هزار  قران مورد نیاز است و خانواده هایی شناسایی شده اند که متاسفانه حتی یک جلد از کلام الله مجید را در خانه ندارند .
 
به گزارش کارگر آنلاین علاقمندان می توانند به آدرس ؛ بنیاد قران واقع در خیابان پاسداران - خ گل نبی - خ ناطق نوری - بوستان کتاب ورودی دوم / طبقه دوم - واحد١٣ مراجعه و یا به شماره02122853221 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.