تاریخ : 22:20 - 1399/06/23
کد خبر : 117566
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

سدان‌های کادیلاک CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ معرفی شدند (+تصاویر)

سدان‌های کادیلاک CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ معرفی شدند (+تصاویر)

کادیلاک از دو خودروی CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

کارگر آنلاین : سدان های کادیلاک CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ با به روزرسانی های جدید ازجمله تزئینات چرمی داخل کابین و نمایشگر دیجیتال جلوداشبورد و سیستم های ایمنی پیشرفته برای مشتریان عرضه شده اند.

 

کادیلاک مجموعه ای از پیشرفت های مدل ۲۰۲۱ را برای سدان های CT4 و CT5 اعلام کرد. به روزرسانی جدید برای سال ۲۰۲۱ این خودروها پکیج Diamond Sky است که در مدل های تیپ پریمیوم لاکچری ارائه می شود. در این پکیج، مواردی مانند رنگ متمایز Diamond Sky متالیک، جلوپنجره با تزیینات و بخش های کناری درخشان، قطعات افزودنی سینی بغل با رنگ Diamond Sky متالیک، دیفیوزر عقب همسان با رنگ بدنه، رینگ های آلیاژی با پرداخت Diamond Cut/‎ Midnight Silver، رینگ های آلیاژی بزرگتر، ترمزهای برمبو V Performance با کالیپرهای آبی و لنزهای شفاف چراغ های عقب وجود دارد.

 

در داخل کابین مدل های Diamond Sky کادیلاک CT4 و CT5، از امکاناتی مانند چرم مشکی Jet و خاکستری Sky Cool با طرح منحصربه فرد Diamond Fall برای روکش صندلی ها، تزیینات آلومینیومی Centaurus Finish در مدل های CT4 و Galaxy Finish Wood در CT5، پدال های آلیاژی و سوئیچ هوشمند Diamond Sky متالیک استفاده شده است.

 

سدان‌های کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو


منبع : سرپوش