تاریخ : 23:12 - 1399/06/23
کد خبر : 117611
سرویس خبری : حوادث
 

ماجرای کشف ۳ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در حیاط یک مدرسه چه بود؟

ماجرای کشف ۳ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در حیاط یک مدرسه چه بود؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ هزار و ۸۷۷ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ازحیاط یک مدرسه خبر داد.

کارگر آنلاین : سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی لوازم آشپزخانه در حیاط یک مدرسه در حوالی خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ۲ نفر از قاچاقچیان کالا، لوازم خانگی را در حیاط مدرسه‌ای جمع آوری کرده اند که هویت مالکان و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل مدرسه اخذ شد. تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، در بازرسی از داخل مدرسه ۳ هزار و ۸۷۷ قلم لوازم خانگی فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف‌شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همه اموال کشف‌شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت. در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


منبع : فارس