تاریخ : 11:57 - 1399/06/24
کد خبر : 119093
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر ناراحت کننده برای بازنشستگان از یک سوءمدیریت|چقدر مستمری بگیران متضرر شدند؟

سوءمدیریت عامل اصلی عدم پرداخت حقوق مناسب بازنشستگان است/

خبر ناراحت کننده برای بازنشستگان از یک سوءمدیریت|چقدر مستمری بگیران متضرر شدند؟

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری گفت: عدم پرداحت حقوق مناسب بازنشستگان به سوءمدیریت برمی‌گردد چرا که منابع مالی قابل توجهی در اختیار صندوق‌های بازنشستگی قرار دارد.

به گزارش کارگر آنلاین ، صدیف بدری در اردبیل اظهار داشت:  عدم پرداحت حقوق مناسب بازنشستگان به سوءمدیریت برمی‌گردد چرا که منابع مالی قابل توجهی در اختیار صندوق‌های بازنشستگی اعم از تأمین اجتماعی قرار دارد که می‌تواند در تأمین نیاز زیرمجموعه‌ها و افراد زیرپوشش نقش اساسی ایفا کند.
 
وی با اشاره به این که نیاز 10 سال آینده با منابع اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی قابل تأمین است گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به کارگران بازنشسته و نیز رفع بخشی از دغدغه‌ها و مطالبات نیاز است علاوه بر طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت‌های دیگری نیز از آنان انجام شود.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری گفت: درراستای راستی‌آزمایی اجرای این طرح نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابدتا این مسئله مشخص شود که اجرای این طرح تغییر آنچنانی در حقوق و مزایای این بازنشستگان ایجاد نمی‌کند و بدون شک مشکلات این قشر باز هم به نوبه خود باقی خواهد ماند.
 
بدری ادامه داد: شرایط اقتصادی کنونی با این حقوق کم جوابگوی نیاز بازنشستگان نیست چرا که این افراد به دلیل کهولت سن نیاز به مراقبت دارند یا اگر از کارافتاده باشند باز هم نیاز مالی آن‌ها نیز افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد که این مسئله باید مورد توجه واقع شود.
 
 
وی اظهار کرد: امیدواریم در راستای ارتقای وضعیت موجود و نیز جلوگیری از عدم مدیریت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
 
 

منبع : تسنیم