تاریخ : 17:36 - 1399/06/24
کد خبر : 120728
سرویس خبری : گوناگون
 

سریال کمدی جدید بهرام افشاری در راه است

سریال کمدی جدید بهرام افشاری در راه است

کوروش نریمانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر اعلام کرد به همراه بهرام افشاری قصد نگارش فیلمنامه‌ای کمدی برای تولید و ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی را دارند/

کارگر آنلاین : کوروش نریمانی مدرس، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های این روزهای خود و برنامه ریزی برای اجرای اثری نمایشی، به ما گفت: در ایام کرونایی نمایش «شیش و هشت» را که پیشترها نیما دهقان آن را اجرا کرده بود، بازنویسی کردم و با نام «ابلیس» جزو آثاری است که در برنامه اجراهای خود مدنظر دارم. نمایش «ارباب پونتیلا» اثر برشت دیگر اثری است که از اولویت های من برای اجرا است.وی تأکید کرد: البته تولید و اجرای یک کار حرفه‌ای در شرایط کنونی تئاتر و شیوع ویروس کرونا بسیار سخت است و منتظرم تا شرایط تئاتر بسامان شود.

 

نریمانی ادامه داد: شرایط مساعد شود حتی قصد بازتولید کارهای قبلی خودم را هم دارم.این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس با اشاره به نگارش فیلمنامه‌ای برای شبکه نمایش خانگی، توضیح داد: به همراه بهرام افشاری در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای ساخت یک مجموعه کمدی در شبکه نمایش خانگی هستیم. طراحی کلی فیلمنامه تمام و ثبت شده است.

 

وی درباره اینکه آیا برگزاری کارگاه‌های «کمدی خلاق» تداوم خواهد داشت یا نه، یادآور شد: کارگاه «کمدی خلاق» را برای سه دوره طراحی کرده بودم و از میان شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها، حدود ۸ نفر هستند که تجربه‌شان بالا رفته و می‌توانند با هم یک گروه داشته باشند. تلاش می‌کنم بسته به خواسته این افراد، کمکشان کنم تا وارد عرصه حرفه‌ای تئاتر بشوند.نریمانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی تئاتر روی فیلمنامه نویسی کار کنم و در شرایط مساعد به سمت تولید و اجرای یک اثر نمایشی بروم.

 

بهرام افشاری پیش از این در نمایش‌های «دن کامیلو»، «جن گیر» و «هیپوفیز» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی به ایفای نقش پرداخته است.


منبع : بهار