تاریخ : 14:06 - 1399/06/25
کد خبر : 123474
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف مرگبار موتورسیکلت با وانت در بزرگراه بسیج

تصادف مرگبار موتورسیکلت با وانت در بزرگراه بسیج

سرهنگ مومنی از فوت راکب موتورسیکلت به علت بی احتیاطی و سرعت زیاد یک دستگاه وانت پیکان در بزرگراه بسیج خبر داد.

کارگر آنلاین : سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج لاین کندرو بعد از خیابان بقایی یک دستگاه وانت پیکان که با سرعت زیاد در حال تردد بوده با یک دستگاه موتورسیکلت که در همین مشغول تردد بوده به شدت برخورد می‌ کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: راننده وانت پس از مشاهده موتور سیکلت نتوانسته وسیله خود را کنترل کند و پس از برخورد شدید موتورسیکلت و راکب آنرا نقش بر زمین می‌ کند.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راکب این موتورسیکلت در محل حادثه فوت می‌کند.

وی گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو و سرعت زیاد راننده وانت پیکان است که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری شد.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: سرعت مطمئن سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز را رعایت کرده قبل از حرکت حتما استراحت کافی و لازم را داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


منبع : hadese24