تاریخ : 17:56 - 1399/06/25
کد خبر : 124306
سرویس خبری : حوادث
 

پایان زورگیری خشن مسافرکش نماها در تهران

پایان زورگیری خشن مسافرکش نماها در تهران

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق مسافرکش نما و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه گفت: در پی سرقت‌های بعنف تحت عنوان مسافر که توسط یک باند سه نفره با خودرو‌های پراید و ۲۰۶ در سطح حوزه سرکلانتری پنجم فاتب بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در پی جویی‌ها متوجه می‌شوند سارقان در تمامی سرقت‌ها سه نفر بوده و پس از شناسایی سوژه‌ها که غالبا از بین افراد جوان و نوجوان بوده بعنوان مسافر سوار خودروی پراید و ۲۰۶ پلاک مخدوش کرده و در ادامه مسیر با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن اکثر شاکیان اموالشان از قبیل: وجه نقد، گوشی موبایل، ساعت، عینک، لوازم شخصی و خالی کردن کارت عابربانک را سرقت و در ادامه مسیر، مال باختگان را پس از ضرب و شتم پیاده کرده و متواری می‌شوند.

کارآگاه دولتخواه با بیان اینکه در پالایش‌های اطلاعاتی مشخصات سارقان و مخفگیاه آنان در حوالی تهران کشف شد، بیان داشت: با هماهنگی‌های قضایی دوازدهم مردادماه منصور و دو همدستش به اسامی یعقوب و غلام در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی در مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، هر سه سارق به بیش از ۲۰ فقره سرقت بعنف تحت عنوان مسافرکش با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت کارآگاهان موفق به شناسایی ۱۷ تن از مال باختگان می‌شوند و هر سه سارق با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.


منبع : hadese24