تاریخ : 05:00 - 1399/06/28
کد خبر : 130665
سرویس خبری : فرهنگی
 

وظیفه سنگین اهالی رسانه تبیین بیانات امام خامنه‌ای است

وظیفه سنگین اهالی رسانه تبیین بیانات امام خامنه‌ای است

سخنرانی امام خامنه‌ای در روز دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با ایشان از رصد دشمنان در امان نخواهد بود تا با انعکاس مغرضانه آن اهداف شوم خود را پی بگیرند. اصحاب رسانه باید متوجه وظیفه خطیر خود باشند که همان تبیین درست فرمایشات امام خامنه‌ای است.

 حضرت امام خامنه‌ای در طول جنگ تحمیلی، وقتی هنوز ایران اسلامی از نفس‌های گرم حضرت امام خمینی (ره) فیض می‌برد، بارها به جبهه‌های نبرد می‌رفتند و فارغ از مقام و منصبی که داشتند، با رزمندگان هم‌نشین می‌شدند و به نحوی قدردان ایثارگری‌های آنان می‌شدند. اکنون و در آستانه طلیعه چهل‌سالگی دفاع مقدس این رزمندگان پیش‌کسوت هستند که به دیدار فرمانده خود می‌آیند.

این اتفاق مبارک بیش از هر چیز دمیدن روح حماسه در کالبد جامعه و تجلی روحیه ولایتمداری رزمندگانی است که روزگاری با بانگ حسینی امام راحل لبیک گفتند. در واقع این دیدار در تداوم همان لبیکی است که پیروزی و عزتمندی و اقتدار به همراه داشت. بدون شک دیدار پیش‌کسوتان دفاع مقدس از رصد معاندان داخلی و خارجی نظام اسلامی در امان نخواهد بود تا با کم جلوه دادن این دیدار ماندگار آن را زیر سایه شوم شبهات ببرند و با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی کاستی‌ها از ارزش‌های آن بکاهند.

مهم‌ترین وظیفه اصحاب رسانه در روز دیدار رزمندگان با فرمانده کل قوا این است تا بیانات رهبر گران‌قدر انقلاب اسلامی را به‌درستی درک و به‌خوبی تبیین و در هر وسعت و عمقی که می‌توانند منعکس کنند.

بارها و بارها در فضای مجازی شاهد غرض‌ورزی و تنگ‌نظری معاندینی بودیم که با انتشار فیلم‎هایی سعی داشتند از رهبر معظم انقلاب اسلامی چهره دیگری بسازند تا میان مردم و رهبرشان فاصله ایجاد کنند، هرچند این سعی و تلاش‌ها همواره به در بسته خورده است اما عده قلیلی نیز بودند که فریب این بازی‌های رسانه‌ای را خوردند. از این منظر است که وظیفه و رسالت اهالی رسانه عیان می‌شود. هر چقدر بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به‌درستی مورد تفسیر و تحلیل قرار بگیرد دشمن جانی و قسم‌خورده ایران اسلامی کمتر مجال عرض‌اندام خواهد یافت.

انتهای پیام/ 161


منبع : دفاع پرس