تاریخ : 22:58 - 1399/06/28
کد خبر : 131822
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف در نیشابور / پدر و دختر در دم جان باختند

تصادف در نیشابور / پدر و دختر در دم جان باختند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در تشریح این خبر گفت: روز پنجشنبه طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف خودروی سواری با کامیون، آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای نصرآباد و بالگرد اورژانس جهت امدادرسانی به محل اعزام شدند.

کارگر آنلاین | رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در تشریح این خبر گفت: روز پنجشنبه طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف خودروی سواری با کامیون، آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای نصرآباد و بالگرد اورژانس جهت امدادرسانی به محل اعزام شدند.
 
وی در ادامه افزود: این حادثه چهار نفر مصدوم داشت که ٣ مصدوم توسط بالگرد به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند و یک مصدوم که زیر خاک مدفون شده بود تلاش‌ها برای نجات وی نتیجه نداد.
 
مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی نیشابور که در محل حاضر بود گفت: این حادثه ۴ مصدوم داشت که ٣ مصدوم قبل از رسیدن نجاتگران از خودرو خارج شده و بوسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی افزود: نیروهای عملیاتی با استفاده از ابزار تخصصی نجات، اقدام به ایجاد فضا نموده و پدر خانواده که محبوس شده و فوت کرده بود را خارج کردند و متاسفانه پس از بازگشت از محل حادثه، طی تماس با اورژانس با خبر شدیم که فرزند ٨ ساله خانواده فوت و وضع فرزند دیگر وخیم است.
 
کارگر آنلاین