تاریخ : 17:02 - 1399/06/29
کد خبر : 133885
سرویس خبری : حوادث
 

خبر تامین اجتماعی از وضعیت امروز مهران رجبی در زنجان

خبر تامین اجتماعی از وضعیت امروز مهران رجبی در زنجان

رئیس روابط عمومی تأمین اجتماعی استان زنجان حال عمومی مهران رجبی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است را مساعد عنوان کرد.

کارگر آنلاین : رئیس روابط عمومی تأمین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با ایمنا با بیان اینکه مهران رجبی هفت روزی است که در بیمارستان امام حسین استان زنجان به دلیل ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ بستری است، گفت: چند ساعت پیش به همراه معاون درمان تأمین اجتماعی استان زنجان ملاقاتی که با این بازیگر داشتیم و از نزدیک در جریان روند درمان آقای رجبی قرار گرفتیم.

اکبر راشدی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی رجبی کاملاً مرطوب است و مردم نگران وضعیت درمانی او نباشند، افزود: طی مشاوره‌هایی که با پزشکانی از مرکز صورت گرفته تا این لحظه وضعیتی شأن رو به بهبود است.

وی درباره صحبتی که معاون درمان تأمین اجتماعی استان با ایشان در خصوص اعزام به مراکز درمانی تهران انجام داده توضیح داد: آقای رجبی از روند درمان خود در بیمارستان امام حسین کاملاً رضایت داشتند.

راشدی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ایشان رو به بهبود است و ایشان ابراز داشتند که علیرغم رعایت مسائل بهداشتی و ابراز محبت و علاقه شهروندان در تهران یا زنجان به کرونا مبتلا شده باشند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی با گرفتن اجزای سی تی اسکن و به طی دوران نقاهت و بهبودی کامل و با نظر پزشک معالج از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان امام حسین بستری شدتد، گفت: طی دو هفته گذشته وضعیت نسبتاً مطلوبی در استان زنجان حاکم بوده، اما متأسفانه امروز وضعیت کرونا در استان و به خصوص بیمارستان امام حسین روند صعودی دارد.