تاریخ : 17:44 - 1399/06/29
کد خبر : 134017
سرویس خبری : حوادث
 

عربده کش نظرآباد دستگیر شد

عربده کش نظرآباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: یکی از اوباش سابقه دار که به واسطه شرارت، عربده کشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب مراجع قضائی بود، توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی رصد فعالیت های اراذل و اوباش شناسنامه دار مشخص شد یکی از اوباش سطح دو شهرستان نظرآباد در یک درگیری دسته جمعی با عربده کشی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد،  اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده و بلافاصله متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که به دلیل هیمنه پوشالی و ترس از این اوباش سابقه دار شکات موضوع را به پلیس اطلاع نداده بودند، اظهار کرد: ماموران با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به این که این شرور دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل تهدید، مزاحمت ،حمل سلاح سرد و نزاع و درگیری است، بیان کرد: متهم که به تازگی با قرار کفالت از زندان آزاد شده بود، بدون عبرت گرفتن از اعمال ناشایست گذشته خود، به تکرار مزاحمت، درگیری و شرارت ادامه داده و باعث سلب آسایش عمومی شده بود .

 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک، مزاحمت، درگیری و... را ازطریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس گزارش و هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

 


منبع : hadese24