تاریخ : 11:22 - 1399/06/30
کد خبر : 135907
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بررسی وضعیت 6 واحد تولیدی-صنعتی و تصویب مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها

بررسی وضعیت 6 واحد تولیدی-صنعتی و تصویب مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها

استاندار ایلام گفت: دولت در این شرایط باید تسهیل گر امر تولید و حامی مجریان طرح های تولیدی باشد نباید با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرائم فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کند.

به گزارش کارگر آنلاین، در این نشست استاندار ایلام گفت: دولت در این شرایط باید تسهیل گر امر تولید و حامی مجریان طرح های تولیدی باشد نباید با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرائم فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کند. مهندس سلیمانی دشتکی  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خواستار همکاری دستگاه های متولی با مردم به ویژه آسیب دیدگان از کرونا شد و گفت: در این شرایط سخت کرونایی و تحریمی‌ لازم است نهایت همکاری و کمک به مردم لحاظ شود.

وی در ادامه خواستار حمایت از بخش تولید شد و گفت: واحدهایی که بر اثر کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده اند اکنون بانک ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری همراهی خود در تقسیط بدهی ها و حذف جرائم را نشان دهند.

وی افزود: دولت در این شرایط باید تسهیل گر امر تولید و حامی مجریان طرح های تولیدی باشد نباید با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرائم فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کند.

استاندار ایلام همچنین از بانک های استان خواست مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی های بانکی را پرداخت می نمایند و منابع دولت را باز می گردانند و خوش حساب هستند علاوه بر حذف جرائم در آزاد سازی مازاد وثایق با آنها همراهی کنند.

مهندس سلیمانی دشتکی  برخی از مجریان تنها تسهیلات را دریافت می کنند و بدهی خود را به بانک پرداخت نمی کنند و خوش حساب نیستند، بانک و دستگاه های دولتی نمی توانند از آنها حمایت کنند.

وی به ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

گفتنی است که در این نشست شش طرح مرغداری، بسته بندی مرغ و ماهی، مجتمع گردشگری آلامتو، بیمارستان کوثر و دو طرح بسته بندی گوشت بررسی و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب شد.

انتهای پیام/


منبع : بسیج نیوز