تاریخ : 12:23 - 1399/06/30
کد خبر : 136146
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر خوش تامین اجتماعی برای 45 میلیون بیمه شده

خبر خوش تامین اجتماعی برای 45 میلیون بیمه شده

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان، گفت: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استفاده کنند.

به گزارش کارگر آنلاین ، «هوشنگ فولادی» اظهار داشت: این مجموعه آمادگی دارد با تمامی پزشکان، دندانپزشکان و ماماها قرارداد داشته باشد.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان تصریح کرد: مراکز و موسسات می‌توانند وارد سامانه نسخه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی شوند و ضمن تکمیل اطلاعات لازم موافقت خود را برای همکاری اعلام کنند.
 
وی ادامه داد: تاکنون بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اگر به پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کردند، باید هزینه درمان را آزاد پرداخت می‌کردند، اما اکنون این امکان فراهم شده است که بیمه‌شدگان، از خدمات همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استفاده کنند و سازمان نیز در کمترین زمان ممکن و نهایتا حداکثر تا ۲۴ ساعت ۸۰ و یا ۹۵ درصد سهم خود را پرداخت خواهد کرد.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: این رویکرد باعث خواهد شد هم بیمه شدگان از خدمات بهتر و گستردهتری استفاده کنند و هم پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها با خیال راحتتر به درمان بیمه‌شدگان سازمان بپردازند.
 
فولادی خاطرنشان کرد: پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها می‌توانند تنها با ورود به سامانه الکترونیکی و اعلام موافقت با شرایط قانونی تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان خدمت‌رسانی کنند.
 
وی همچنین با اشاره به پرداخت به روز مطالبات دانشگاهی و مراکز طرف قرارداد گفت: ۶۰ درصد مطالبات مراکز دانشگاهی پرداخت شده و تمام مطالبات موسسات غیردانشگاهی نیز بدون تاخیر زمانی نسبت به سالهای گذشته در حال پرداخت است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان بر افزایش معنادار میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی و همچنین احیای ارزش و اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم این تلاش‌ها و خدمات بتواند رضایت بیمه‌شدگان را به دنبال داشته باشد.

منبع : روابط عمومی تامین اجتماعی