تاریخ : 15:06 - 1399/06/30
کد خبر : 137039
سرویس خبری : فرهنگی
 

«مهمات» به فرهنگسرای امام (ره) رسید

«مهمات» به فرهنگسرای امام (ره) رسید

در ادامه برنامه‌های فرهنگسرای امام ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس «مهمات» که مروری بر عکس‌های «محمد حسین حیدری» عکاس دفاع مقدس است اختصاص دارد.

کارگر آنلاین :  نمایشگاه عکس «مهمات» شامل 38 قطعه تصویر از رویدادهای دفاع مقدس در عملیات‌های خیبر، بیت‌المقدس، عاشورا، بدر و والفجر 5 که در شهرهای خرمشهر، کردستان، خوزستان و بصره ثبت شده در فرهنگسرای امام برپا می‌شود.

محمد حسین حیدری از سال 1358 عکاسی را به طور حرفه ای از حوزه اندیشه و هنر اسلامی آغاز کرد و از همان سال تاکنون به این حرفه اشتغال داشته است. اداره کل امور تربیتی روزنامه کیهان، روزنامه جوان، خبرگزاری فارس ومدیرانجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بوده از مسئولیت های اجرایی وی بوده است.

کتاب عکس لااله الاالله، مجموعه عکس دانش آموز و جنگ، شرکت در 15 نمایشگاه انفرادی با موضوع‌های دفاع مقدس، مستند اجتماعی، طبیعت و....و دبیری سرویس عکس واحد تبلیغات و انتشارات روزنامه جوان و خبرگزاری فارس از دیگر سوابق و آثار وی است.

همچنین در بخشی جنبی این نمایشگاه نشست تخصصی بررسی عکس‌ها و مضامین آنها و نشانه شناسی‌های دفاع مقدس با حضور این عکاس برگزار خواهد شد.

نشانی آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام (ره) imam.farhangsara است و علاقه‌مندان برای بازدید از محل نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شهید باهنر، سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.

 


منبع : دفاع پرس