تاریخ : 19:45 - 1399/06/30
کد خبر : 137848
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی مشخص شد

آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی مشخص شد

مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بابت عملکرد سال 1398 مشخص شد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش کارگر آنلاین، مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی، تاکید کرد: فردا، 31 شهریورماه 1399، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بابت عملکرد سال 1398 است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

 

غلامرضا قبله‌ای گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون تا 31 تیرماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود فرصت داشتند، امسال براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا 31 شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات مربوطه را پرداخت کنند.


وی با تاکید بر اجتناب از مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی یادآور شد: مودیان بایستی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارایه کنند.


قبله‌ای خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

 

 


منبع : اعتماد آنلاین