تاریخ : 07:00 - 1399/06/31
کد خبر : 138533
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۳۱ شهریور ۹۹

جدول قیمت طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۳۱ شهریور ۹۹

نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

به گزارش کارگر آنلاین، نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ منتشر شد. آخرین بررسی ها از بازار طلا نشانگر افزایش قیمت طلا در بازار امروز طلا است، به طوریکه هر گرم طلای 18 عیار 1 میلیون و 283 هزارتومان خرید و فروش شد. طلا در بازار تهران همچنان دارای حباب است و به قیمتی بیش از ارزش واقعی اش فروخته می شود.  دلار نیز از کانال 26 هزار تومانی فراتر رفت. به طوریکه نرخ دلار در بازار امروز بیش از 26 هزارتومان معامله شد. امروز دوشنبه ۳۱ شهریور هر دلار آمریکا به مبلغ  ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6میلیون و 880 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3میلیون و 880 هزار تومان و سکه گرمی2 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 230 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 607 هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 332 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

 


منبع : راهبرد معاصر