تاریخ : 09:58 - 1399/06/31
کد خبر : 139102
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری داماد خواننده معروف پاپ به جرم قتل زن جوان

دستگیری داماد خواننده معروف پاپ به جرم قتل زن جوان

داماد یکی از خوانندگان معروف که از 3‌ماه قبل در پرونده قتل آتشین زنی تحت تعقیب بود، دیروز خودش را تسلیم کرد اما مدعی شد که بی‌گناه است.

صبح 29خرداد‌ماه جسد سوخته زنی زیرپل عابرپیاده در اتوبان باقری تهران کشف شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود 48ساعت از مرگ این زن می‌گذرد. در 2متری جسد 4فشنگ و قسمتی از یک کلت شکسته کشف شد و وجود 2گردنبند و انگشتر طلای زن جوان نیز روی گردن و دستش نشان می‌داد که او با انگیزه‌ای جز سرقت به قتل رسیده است.

اختلاف یک میلیاردی

کارآگاهان در ادامه هویت مقتول را شناسایی کردند. او زنی 61ساله بود که خانواده‌اش با مراجعه به پلیس خبر از گم شدن وی داده بودند.

بررسی‌ها از این حکایت داشت که این زن مغازه‌ای در مرکز تهران داشته که سال90 آن‌را به مبلغ یک‌میلیارد تومان به زنی دیگر فروخته بود اما چک‌هایی که بابت آن گرفته بود پاس نشده بود و به همین دلیل با خریدار دچار اختلاف شده بود. اختلاف آنها باعث شکایت در دادسرا شده بود و این اختلاف ادامه داشت تا اینکه مشخص شد آخرین بار مقتول با پسر زن خریدار قرار داشته تا درخصوص اختلافات مالی صحبت کنند. ماموران متوجه شدند که این پسر محسن نام دارد و داماد (شوهرخواهر) یکی از خواننده‌های معروف پاپ است. او سال‌ها قبل به اتهام قاچاق مواد‌مخدر در یکی از شهرهای شمالی کشور بازداشت و روانه زندان شده بود. اما مدتی قبل با شیوع کرونا موفق شده بود با سپردن وثیقه از زندان آزاد شود و بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او آخرین بار در تهران دیده شده است. همچنین بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی مقتول نشان می‌داد که او آخرین بار سوار بر یک خودروی پژو شده و پس از آن ناپدید شده است. کارآگاهان با استعلام شماره پلاک پژو دریافتند که خودرو متعلق به همسر محسن بوده است و مأموران در بازرسی این خودرو آثار خون نیز کشف کردند. همه این سرنخ‌ها وقتی کنار هم چیده شد، باعث شد که قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت محسن را به‌عنوان تنها مظنون جنایت صادر کند اما معلوم شد که وی همزمان با قتل زن 61ساله ناپدید شده و کسی از او خبر ندارد.

پایان 3‌ماه فرار

متهم تلاش کرده بود ردی از خودش به جا نگذارد. او از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بود تا اینکه صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران رفت و خودش را تسلیم کرد. او اما منکر قتل عمدی شد و گفت: با مقتول بر سر مسائل مالی اختلاف داشتیم اما من از قتل او بی‌خبرم. از طرفی چون می‌دانستم نخستین مظنون من هستم تصمیم گرفتم فرار کنم. چرا که پرونده قبلی‌ام هنوز باز است. او ادامه داد: پرونده قبلی‌ام مربوط به سال90 است که به اتهام نگهداری یک کیلو شیشه بازداشت و به حبس ابد محکوم شدم. شیشه برای یکی از دوستانم بود که من محموله را برایش نگه می‌داشتم. چند سال که از دوران محکومیتم گذشت درخواست عفو دادم که موافقت شد و محکومیتم به 25سال زندان تبدیل شد. البته من رأی باز بودم و می‌توانستم مرخصی بگیرم و بعد به زندان برگردم.

متهم گفت: از مدتی قبل به‌خاطر کرونا در مرخصی بودم که شنیدم زنی که با او اختلاف داریم به قتل رسیده و از ترسم فرار کردم. در این مدت در شهرهای مختلف بودم و اغلب در پارک‌ها و اماکن عمومی می‌خوابیدم. معمولا چادر می‌زدم و وسایل خواب مانند پتو و بالش داشتم. اما دیگر از این آوارگی خسته شده بودم و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و بگویم من قاتل نیستم.

مرد مظنون درخصوص آثار خون کشف شده در ماشین همسرش نیز گفت: من خبر ندارم. ممکن است آثار خون به‌دلیل این باشد که همسرم گوشت خریده است. متهم در حالی منکر جنایت شده که آثار خون کشف شده در ماشین با گروه خونی مقتول مطابقت دارد. در این شرایط قاضی واحدی با وجود شواهد مستدل در پرونده، محسن را به اتهام قتل بازداشت کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.


منبع : hadese24