تاریخ : 14:52 - 1399/06/31
کد خبر : 140658
سرویس خبری : حوادث
 

پایان اسارات جوان خاشی از چنگال آدم ربایان

پایان اسارات جوان خاشی از چنگال آدم ربایان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، جوان 28 ساله خاشی پس از 2 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و یک آدم ربا نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ  ابراهیم کوچک زایی  فرمانده انتظامی شهرستان  خاش  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه سال جاری در پی ربایش جوانی 28 ساله در یکی از محلات این شهرستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی گفت: در بررسی های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو پارس با پلاک مخدوش این جوان 28ساله را که در مسیر منزل به محل کار خود بود ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش  تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این جوان، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی این جوان را ربوده اند.

سرهنگ کوچک زایی گفت: سرانجام با تلاش پلیس، آدم ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و پس از گذشت 2 روز از آدم ربایی مجبور به آزادی این جوان در حوالی شهرستان خاش شدند.

 وی خاطر نشان کرد: با آزادی این جوان تلاش برای دستگیری عاملان آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه در نهایت با تلاش صورت گرفته مخفیگاه یکی از متهمان اصلی پرونده در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


منبع : hadese24