تاریخ : 13:27 - 1399/07/01
کد خبر : 144014
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری زورگیران قمه به دست در البرز

دستگیری زورگیران قمه به دست در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز ازدستگیری سارقان حرفه ای به عنف که با سلاح سرد اقدام به زورگیری از مردم می کردند در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه گفت: درپی افزایش سرقت به عنف در برخی مناطق مختلف استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی اضافه کرد: ماموران طی یک بازه زمانی به  صورت نامحسوس محیط های مختلف را زیر پوشش قراردادند تا به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پس از بررسی های ویژه با حکم قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

نادربیگی افزود: ۲راکب موتورسیکلت به جرم خود مبنی بر زورگیری  و سرقت به عنف اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد که این سارقان در قالب ۲ تیم فعالیت می کردند که تیم دیگر سارق به صورت تک نفره و پیاده در سطح معابر اقدام به تهدید و زخمی کردن شهروندان با قمه می کرد و اموال آن هارابه سرقت می برد که چندی پیش کلیپی نیز در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بود.

رییس پلیس آگاهی استان البرزگفت: سارقان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت به عنف درمناطق مختلف استان البرزاعتراف کردند که تحقیقات همچنان دراین زمینه ادامه دارد.

به گفته وی ، سارقان برخی از شهروندان را نیز زخمی و اموال قیمتی آن ها را سرقت بردند.

 وی بیان داشت: تاکنون چند مالباخته درخصوص این پرونده شناسایی و تلاش برای سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

نادربیگی از عموم مردم خواست چنانچه به این شیوه مورد سرقت به عنف با تهدید قمه قرارگرفتند به اداره آگاهی استان البرز مراجعه کنند.


منبع : hadese24