تاریخ : 11:00 - 1399/07/02
کد خبر : 146812
سرویس خبری : حوادث
 

جزئیات تازه از 3 ساعت آتش سوزی در لبنیات میهن

جزئیات تازه از 3 ساعت آتش سوزی در لبنیات میهن

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: در مهار آتش سوزی انبار شهر لبنیات میهن، ۸۴ دستگاه ماشین آلات آتش نشانی هفت شهر کمک کردند.

منصور درجاتی افزود: ساعت ۱۸ آتش سوزی در ۲ انبار نگهداری مواد اولیه بسته بندی و روغن شرکت فرآورده های لبنی میهن در شهر لبنیات آغاز شد.

وی با بیان اینکه حجم انبوهی از مواد در این ۲ انبار دپو شده بود، یادآورشد: از ساعت ۶ آتش نشانان خود اسلامشهر وارد عمل شدند و نیم ساعت دیگر ماموران آتش نشانی احمد آباد مستوفی، چهاردانگه و تهران نیز به کمک آمدند.

درجاتی اظهارداشت: تا یک ساعت و نیم بعد از وقوت حادثه با ورود نیروهای آتش نشانی از شهرهای رباط کریم، باقرشهر، کهریزک و همه شهرهای نزدیک و در مسیر به کمک آمدند و در نهایت با حضور ۸۴ دستگاه آتش نشانی مهمان در کنار نیروهای اسلامشهر،  ساعت ۹ آتش سوزی به پایان رسید.

وی اضافه کرد: علت حادثه تا این لحظه مشخص نیست و از همین در دستور بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: این حادثه خسارت جانی و جرحی نداشت و با حضور موفقیت آمیز ماموران آتش نشانی، به دیگر نقاط شهر لبنیات گسترش نیافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم با اشتیاق به کمک آتش شرکت میهن نیامده بودند، بدون شک آتش نشانان بهتر می توانستند عمل کنند با آنکه در مجموع عملیات با موفقیت انجام شد.


منبع : hadese24