تاریخ : 14:50 - 1399/07/02
کد خبر : 147923
سرویس خبری : حوادث
 

سقوط پژو به دره سولقان مرگ راننده را رقم زد

سقوط پژو به دره سولقان مرگ راننده را رقم زد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از سقوط خودروی سواری پژو به داخل دره سولقان و فوت راننده آن خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۱۵:۵۰ روز گذشته سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو به داخل دره‌ای در مسیر جاده سولقان بعد از روستای سولقان به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله با دریافت خبر تیم کارشناسی منطقه ۵ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و به دست آمد متاسفانه راننده خودرو که مردی ۵۰ ساله است در دم فوت کرده است.

وی اظهارکرد: با حضور تیم اورژانس در محل و تایید فوت راننده پژو، جسد وی به بالای جاده انتقال یافت و کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کردند.

مومنی بیان کرد: علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی و دقت کافی داشتن هنگام ورود به پیچ‌ها باز هم شاهد برزو اینگونه حوادث در سطح معابر و جاده‌ها هستیم.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از رانندگان خودرو‌ها خواست: هنگام رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی نکنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.


منبع : hadese24