تاریخ : 22:22 - 1399/07/05
کد خبر : 156920
سرویس خبری : حوادث
 

اخبار حوادث (5 مهر 99) از صدور حکم قصاص برای آرمان تا ماجرای تازه عروسی که ده روز بعد از عروسی با دوست پسرش به ماه عسل رفت

اخبار حوادث (5 مهر 99) از صدور حکم قصاص برای آرمان تا ماجرای تازه عروسی که ده روز بعد از عروسی با دوست پسرش به ماه عسل رفت

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث (5 مهر 99) را بازخوانی می کنیم.

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث  (5 مهر 99) را بازخوانی می کنیم.

راهنمای حال خوب در روزهای بد با دکتر ساحل گرامی

آشنایی با هدف گذاری های منطقی و به دور از هیجان/ تصمیمات یهویی ممنوع

در این روزهای کرونایی خیلی ها حال و روز خوبی ندارند اما این وضعیت نباید باعث شود از برنامه ریزی و هدف گذاری در زندگی شخصی مان غافل شویم. دکتر ساحل گرامی، روانشناس در سلسله برنامه های «حال خوب» با شما را درباره حال خوب در روزهای بد راهنمایی می کند. او در اولین بخش درباره هدف گذازی و تصمیمات شتابزده صحبت می کند.

تازه عروس ده روز بعد از عروسی به جای همسر با دوست پسرش به ماه عسل رفت

 ده روز بعد از مراسم عروسی مرجان اصرار کرد که به همراه دوستانش به شمال برود. من هم وقتی اصرارش را دیدم پذیرفتم اما وقتی برگشت از عکس هایی که توی گوشی اش دیدم فهمیدم با امیر به شمال رفته است.

 

حکم آرمان صادر شد؛ قصاص تاوان قتل غزاله

آرمان، پسر جوانی که متهم است دختر مورد علاقه اش غزاله را به قتل رسانده است برای دومین مرتبه از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد. صدور این رای در حالی است که با گذشت 7 سال هنوز پیکر مقتول کشف نشده است.


آمار امروزِ کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / شنبه 5 مهر 99

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۲۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۷۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.

 

قصور دندانپزشک، روناک 3 ساله را قربانی کرد /  کودک دیگری هم در کما است

پرونده مرگ روناک دخترک خردسالی که بر اثر قصور دندان‌پزشکی جان خود را از دست داد، هنوز درگیر بازی‌های صدور رای در نظام پزشکی است


قتل مادرشوهر با 70 ضربه چاقو / تداعی ماجرای کبری رحمان پور پس از 20 سال

عروس 25 ساله ای در مشهد به دلیل اختلافات خانوادگی، مادرشوهر 66 ساله اش را با وارد کردن 70 ضربه چاقو به قتل رساند تا بار دیگر ماجرای کبری رحمان پور، عروس سیاه بخت در اذهان تداعی شود.

 

سقوط مرگبار هواپیمای آنتونف در اوکراین / داغ دل مسافران تهران- طبس تازه شد

معاون وزیر کشور اوکراین از سقوط یک هواپیمای آنتونف-۲۶ در شمال شرقی این کشور خبر داد. این هواپیما متعلق به شرکتی است که 6 سال قبل سقوط یکی از هواپیماهایش در تهران موجب جان باختن 40 نفر از هم وطنان مان شد و جنجال زیادی به پا کرد.

 

عامل تجاوز به پسر 5 ساله از اعدام نجات یافت / قربانی: شک دارم او متجاوز باشد

مردی که به اتهام تجاوز به پسربچه 5ساله به‌صورت غیابی در دادگاه به اعدام محکوم شده بود 18سال بعد دستگیر شد اما وقتی پای میز محاکمه قرار گرفت، شاکی در شناسایی او دچار تردید شد و همین باعث نجات او از اعدام شد.



سرنوشت رازآلود معین شریفی در جنگل کردکوی

معین شریفی ۳۶ ساله، یازده روز قبل برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و از آن زمان تا به امروز با وجود تلاش‌ فراوان، خبری از او نیست.

 

سر پسر جوان بخاطر رفافت تا پای دار رفت اما بالای دار نرفت

پسر جوان بعد از اینکه در یک درگیری مردی را که برای همسر دوستش مزاحمت ایجاد کرده بود به قتل رساند، به قصاص محکوم شد اما توانست با جلب رضایت خانواده مقتول از مجازات مرگ رهایی یابد.

 

دزدی کردم تا خوشگل شوم؛ ادعای عجیب یک سارق در دادسرا

پسر جوان وقتی از دختر موردعلاقه‌اش شنید که بینی و دندان‌هایش زشت هستند و مشکل دارند، تصمیم گرفت برای تهیه پول جراحی زیبایی دست به سرقت بزند.


منبع : hadese24