تاریخ : 12:24 - 1399/07/06
کد خبر : 158684
سرویس خبری : حوادث
 

جزئیات گروگان گیری پدر و فرزند در رومشکان

جزئیات گروگان گیری پدر و فرزند در رومشکان

فرمانده انتظامی لرستان از رهایی دو گروگان و دستگیری ۲ آدم ربا کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان رومشکان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار مهدیان نسب پنجم مهرماه اظهار کرد: مأموران انتظامی رومشکان در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن مردی ۳۵ ساله به همراه فرزند ۹ ساله‌اش، تیمی مجرب از مأموران برای شناسایی آدم‌ربا یا آدم‌ربایان و آزادی گروگان‌ها تشکیل و بلافاصله  وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی، موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه عاملان آدم‌ربایی  را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ آدم‌ربا را دستگیر و دو گروگان را آزاد کنند.

 فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اظهارات افراد ربوده شده که اهل و ساکن شهرستان اندیمشک هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها در منزل یکی از اقوامشان در شهرستان کوهدشت بودند که در برگشت به سمت اندیمشک در جاده روستایی توسط آدم‌ربایان ربوده شدند.

مهدیان نسب اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته از متهمان علت و انگیزه آدم‌ربایی خود را اخاذی اعلام کردند.

وی بیان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم بزنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.


منبع : hadese24