تاریخ : 14:07 - 1399/07/07
کد خبر : 162965
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تکلیف قسم‌های جلاله صالحی چه می شود/چه کسی پاسخگوی زیان اقتصادی مردم است؟

تکلیف قسم‌های جلاله صالحی چه می شود/چه کسی پاسخگوی زیان اقتصادی مردم است؟

بعد از گذشت پنج سال از قسم های جلاله صالحی در سال ۹۴ باید دید تکلیف آن قسم های جلاله مرد اخلاق مدار که تجربه حضور در همه دولت ها را هم داشته به کجا رسیده است و آیا واقعا ایران در صنعت هسته ای خسارتی ندید؟

کارگر آنلاین : یکی از چهره های مرتبط با پرونده هسته ای و مذاکرات برجام، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی است که نسبت به دیگر چهره های مشهور برجامی کمتر در افکار عمومی مقصر جلوه می کند. چهره ای که شاید برخی برخلاف دلایل جدی آسیب پذیری صنعت هسته ای ایران در متن برجام، به قسم های جلاله او در صحن علنی اعتماد کردند که گفته بود: ««والله، والله، والله در مسائل هسته‌ای نه با کندی روبرو خواهیم شد نه توقف، آب سنگین، تحقیقات و غنی‌سازی نیز ادامه خواهد یافت». البته صالحی در همان ابتدای اجرای برجام و پس از آنکه دولتمردان مدعی تدبیر، تعهدات ایران را پیش دستانه و داوطلبانه انجام داده بودند از «دبه کردن» آمریکایی ها سخن به میان آورد که آقای رئیس جمهور به عنوان مدافع به هرقیمت برجام از خجالت او درآمد و صریحا گفت: «صالحی نه وزیر اقتصاد است، نه وزیر خارجه».
 
حال بعد از گذشت پنج سال از قسم های جلاله صالحی در سال ۹۴ باید دید تکلیف آن قسم های جلاله مرد اخلاق مدار که تجربه حضور در همه دولت ها را هم داشته، به کجا رسیده است و آیا واقعا ایران در صنعت هسته ای خسارتی ندید؟

منبع : جهان نیوز