تاریخ : 16:53 - 1399/07/07
کد خبر : 163733
سرویس خبری : حوادث
 

سارقان النگوهای پیرزن دزفولی دستگیر شدند

سارقان النگوهای پیرزن دزفولی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: ۲ سارق طلاجات پیرزن دزفولی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان دستگیر شدند.

منصور محمدی خباز روز دوشنبه افزود: این سارقان ساعت سه و نیم بامداد با ورود به منزل پیرزن اقدام به زورگیری و سرقت ۲ عدد النگوی او کردند.

وی با بیان اینکه همسر کهنسال این پیرزن نابینا است، ادامه داد: این سارقان جوان در جریان سرقت النگوهای پیرزن، جراحاتی به او وارد کردند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با اشاره به بازسازی صحنه جرم در محل سرقت با حضور سارقان و خانواده پیرزن گفت: دزفول جای امنی برای مجرمان و سارقان نیست و در صورت ایجاد هرگونه ناامنی به طور قاطع با آنها برخورد می‌شود.

سرهنگ روح الله گراوندی نیز در حاشیه بازسازی صحنه جرم  گفت: در پی سرقت و زورگیری طلاجات از یک پیرزن ۸۰ ساله در ۲۴ ساعت گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران ما در کلانتری ۱۳ دزفول قرار گرفت.

وی ادامه داد: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ۲ نفر سارق زورگیر دستگیر و طلاهای سرقت شده کشف شدند.

سرهنگ گراوندی با قدردانی از رییس و واحد تجسس کلانتری ۱۳ دزفول به دلیل سرعت عمل دستگیری سارقان اظهارداشت: این سارقان به جرم خود اعتراف کرده و با قرار موقت راهی زندان شدند.

وی افزود: لبخند پیرزن مالباخته مزد نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است.

چندی پیش نیز سه نفر سارق مسلح در یکی از خیابان‌های دزفول اقدام به زورگیری و سرقت طلاجات یک زن کردند که در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.


منبع : hadese24