تاریخ : 16:44 - 1399/07/08
کد خبر : 167432
سرویس خبری : فرهنگی
 

"بچه‌های آسمان" منتشر شد

"بچه‌های آسمان" منتشر شد

کتاب "بچه‌های آسمان" راهکارهای تربیت نوجوان طراز انقلاب اسلامی براساس هندسه فکری امام خامنه‌ای، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

کارگر آنلاین :  دفاع مقدس اثبات کرد که در نوجوانی هم می‌توان به خدا رسید و کارهای بزرگ انجام داد؛ کارهایی با جسم نحیف و روح وسیع به وسعت تاریخ و به گستره ابدیت. به راستی چه شده که نوجوان 13 ساله‌ای که در کوچه پس کوچه‌های شهر‌، به دنبال بازی است، با صدای شیپور جنگ، به میدان می‌رود و تفنگ به دست می‌گیرد و چنان هدفش را بیان می‌کند که تو گویی که نسل‌ها و قرن‌ها تجربه در پس این جسم کوچک نهفته است؛ روحی بزرگ در کالبدی کوچک.

به یقین می‌توان گفت یکی از زیباترین صحنه‌های حماسه هشت سال دفاع مقدس، حضور نوجوانان و دانش‌آموزان شجاع و با‌‌ایمان در صحنه‌های نبرد است که با تأسی به مکتب عاشورا و سیره نورانی یاران باوفای حضرت سیدالشهدا(ع) به ویژه نوجوانان کربلا توانستند خود را به قافله یاران آخرالزمانی حسین بن علی(ع) برسانند و جبهه و میدان جنگ را تبدیل به مدرسه کنند و در امتحان تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری نمره قبولی بگیرند.

کتاب «بچه‌های آسمان» روایاتی از حضور قاسم‌‌های خمینی کبیر است؛ بزرگ مردانی که به جایی رسیدند که رهبرشان آنان را رهبر نامید. این کتاب حکایتی از نبرد و حماسه آفرینی است. نوجوانانی که هنوز طعم تکلیف را نچشیده بودند ولی به بهترین نحو، تکلیف خود را ادا کردند و تکلیف و بلوغشان در عرصه و مکتب ادای تکلیف جهادی با خون امضا شد. 

این مجموعه جهت تربیت نوجوان طراز انقلاب اسلامی براساس هندسه فکری امام خامنه‌ای حفظه‌الله، به توضیح برخی از روش‌های کاربردی و معرفی راهکارهای مواجهه مربیان و مبلغان با مخاطبین نوجوان در 9 فصل می‌پردازد. 

این کتاب به قلم مرتضی شاهسون در قطع رقعی و در 168 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم