تاریخ : 15:00 - 1399/07/09
کد خبر : 170605
سرویس خبری : حوادث
 

قطع کردن دست نوعروس شیرازی با قمه

قطع کردن دست نوعروس شیرازی با قمه

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۲ نفر اراذل و اوباشی که با قمه، دست نوعروس شیرازی را قطع کرده و باعث نقص عضو او شده بودند، توسط پلیس فارس در لرستان دستگیر شدند.

سردار سرتیپ یوسف ملک‌زاده چهارشنبه ۹ مهر به خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به نقص عضو در محله  سعدی  شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی معروف به مهدی ساطور به همراه همدستش، در زمانیکه حالت طبیعی نداشتند، در یکی از کوچه‌های محله  سعدی  شیراز بدون هیچ دلیلی با قمه، یک سواری پژو پارس پارک شده در محل را تخریب می‌کنند که اقدام آنان با واکنش اعتراضی مالک خودرو روبرو می‌شود.

ملک‌زاده ادامه داد: ۲ شرور مورد نظر به دنبال اعتراض مالک خودرو که یک تازه داماده است، به سمت او یورش برده و این شهروند را مضروب می‌کنند و وقتی نو عروس در دفاع از شوهرش، علت را جویا می‌شود، ضاربان با قمه او را از ناحیه دست مضروب کرده و متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه حمله ضاربان منجر به نقص عضو آن نوعروس شده است، گفت: ماموران پلیس در بررسی‌های بعدی و تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که ضاربان از استان فارس خارج شده و در حال عزیمت به کرمانشاه و خروج از کشور هستند.

ملک‌زاده با بیان اینکه ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به استان لرستان عزیمت کردند، گفت: کارشناسان خبره با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با توکل به خداوند متعال، در یک عملیات ضربتی موفق شدند اتوبوسی که در حال انتقال متهمان بوده را در شهرستان الیگودرز شناسایی و مهدی ملقب به ساطور را به همراه همدستش دستگیر کنند.

 وی با اشاره به اینکه متهمان به استان فارس انتقال داده شده‌اند، گفت: این ضاربان سنگدل و بیرحم در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرده و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

جانشن فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط  قرمز پلیس است و اراذل و اوباش بدانند که نیروی انتظامی استان فارس با هماهنگی مقام قضائی شدیدترین برخورد را با آنان می‌کند.


منبع : hadese24