تاریخ : 16:49 - 1399/07/14
کد خبر : 185824
سرویس خبری : حوادث
 

خواب آلودگی راننده هیوندا، حادثه آفرید

خواب آلودگی راننده هیوندا، حادثه آفرید

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف شدید سواری هیوندای با گاردریل‌های میانی بزرگراه حکیم داد و گفت ترافیک سنگین صبحگاهی در این محدوده به همین خاطر بود.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت ۰۶:۴۸ صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید در محور غرب به شرق حکیم پل آفریقا، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری هیوندای به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن پس از انحراف از مسیر با گاردریل‌های میانی بزرگراه حکیم برخورد و متوقف می‌شود و به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در این مسیر ایجاد شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده هیوندای آسیبی ندید و فقط پس از تصادف از خواب بیدار شد.

سرهنگ رازقی از رانندگان خواست: قبل از حرمت حتما استراحت کافی داشته باشند و هیچگاه با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و همچنین در حین رانندگی با سرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث برهم خوردن تمرکز گردد، خودداری کنند.


منبع : hadese24