تاریخ : 09:15 - 1399/07/15
کد خبر : 187305
سرویس خبری : فرهنگی
 

غذای گرم میان ۳۱۳ خانواده نیازمند در آستانه اربعین حسینی توزیع می‌شود

غذای گرم میان ۳۱۳ خانواده نیازمند در آستانه اربعین حسینی توزیع می‌شود

رفیعی از توزیع ۳۱۳ پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی در میان نیازمندان خبرداد و گفت: توزیع اقلام بهداشتی و خرید تلفن همراه برای ۵ دانش‌آموز محروم به منظور شرکت در کلاس‌های آن‌لاین نیز به همت بچه‌های مسجد انجام شد.

به گزارش کارگر آنلاین، «فرزانه رفیعی»  از توزیع 313 غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی به نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در طرح «سه شنبه های مهدوی» به مناسبت اربعین حسینی اقلام بهداشتی و ماسک را در میان نیازمندان توزیع می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) واقع در فاز 4 پردیس بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، با شناسایی دانش آموزان نیازمند، برای پنج دانش آموز تلفن همراه خریداری شد که در شرایط بحران کرونا بتوانند از طریق مجازی از مباحث آموزشی مدرسه بهره مند شوند.

 

رفیعی از تاسیس هیئت جواد الائمه(ع) در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: به همت خیران گوسفند ذبح و گوشت آن به فقرا تقسیم می شود که این رویکرد از زمان شیوع ویروس کرونا در مناسبت های مختلف در میان نیازمندان مورد توجه قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) با اشاره به برنامه های این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: دوخت ماسک و بسته بندی مواد ضدعفونی کننده به همت دانش آموزان و نوجوانان، تهیه جهیزیه و سیسمونی، شناسایی افراد بیمار و متضرر اقتصادی در دوران شیوع کرونا و کسانی که اجاره بهای منازلشان عقب افتاده از اقداماتی است که از زمان شیوع ویروس کرونا در راستای کمک رسانی به نیازمندان از سوی این مسجد انجام شده است.

 

رفیعی به رویکردها و برنامه های کانون «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) به رویکردها و برنامه های این کانون در شش ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت: تقویت گروه های مجازی، برگزاری دوره سواد رسانه ای برای اولیای دانش آموزان، تشکیل کلاس های مهارتی، هنری، سبک زندگی با حضور استادان متخصص در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) خاطر نشان کرد: همچنین درصدد هستیم که جلسات اندیشه ورزی را به صورت ماهیانه برای بهبود فعالیت های فرهنگی با حضور نخبگان، هیئت امنا، امام جماعت و فعالان فرهنگی در مسجد جواد الائمه(ع) برگزار کنیم.

 


منبع : شبستان