تاریخ : 16:09 - 1399/07/15
کد خبر : 189204
سرویس خبری : حوادث
 

قاتل پدر و پسر درکمتر از یک ساعت دستگیر شد

قاتل پدر و پسر درکمتر از یک ساعت دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل کاراگاهان اداره جنائی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار متهم به قتل پدر و پسر یک خانواده در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

احمد طاهری اظهار کرد: هفتم مهر ماه سال جاری گزارشی مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع در یکی از محله های شهر چابهار به پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در یک نزاع جمعی بر سر یک سری اختلافات قبلی و درگیری لفظی، ۲ نفر از یک خانواده که مردی ۷۶ ساله  و پسرش که جوانی ۳۲ ساله بوده توسط ضربات چاقو مجروح که پس از انتقال به بیمارستان هر ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کنند.

سردار طاهری با اشاره به کشف آلات قتل در صحنه جرم، تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار پس از بررسی دقیق صحنه، تحقیقات خود را آغاز و در بررسی های اولیه خود در رابطه با این قتل، به فردی که با اعضای این خانواده اختلاف داشتند، مظنون شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به ادله و مستندات در خصوص دست داشتن فرد مظنون در قتل پدر و پسر ، وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی های اولیه خود در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد ولی در مقابله با ادله و مستندات پلسی، لب به اعتراف گشود و از اختلافات قبلی و درگیری های لفظی با مقتولین لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

سردار طاهری ضمن اظهار تاسف از بروز چنین حادثه تلخی ،از شهروندان خواست: در حین بروز هرگونه اختلافی قبل از تصمیم خودسرانه و عجولانه ، به مراجع صالح قضائی و انتظامی مراجعه کنند.

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .


منبع : hadese24