تاریخ : 12:05 - 1399/07/20
کد خبر : 204092
سرویس خبری : حوادث
 

شبیخون پلیس به مخفیگاه عاملان توزیع پول و دلار تقلبی در بازار

شبیخون پلیس به مخفیگاه عاملان توزیع پول و دلار تقلبی در بازار

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع مقادیری ایران چک و دلار تقلبی در بازار جلوگیری و ۳ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ سیدعلی مهدیان با تشریح این خبر اظهار کرد: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با در اختیار داشتن مقادیری ایران چک و دلار تقلبی قصد توزیع آنها را در سطح بازار دارند، بلافاصله یک گروه مجرب از ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: تیمی از ماموران پلیس اگاهی، مواد مخدر و یگان امداد پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به مخفیگاه افراد اعزام شدند و در بازرسی از محل یک هزار و ۲۰۵ برگ ایران چک ۵۰۰ هزار ریالی و ۲ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اقدام به موقع ماموران از ورود این اسکناس های تقلبی به بازار پیشگیری کرد، بیان کرد: در این عملیات ۳ متهم نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مهدیان تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند، پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده که ان شاءالله این پلیس با تمام توان از وقوع جرایم اقتصادی پیشگیری می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوعات مشکوک می تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم داشته باشد.


منبع : hadese24