تاریخ : 17:43 - 1399/07/20
کد خبر : 205594
سرویس خبری : حوادث
 

انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه

انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره سارقان منزل و کشف ۳۰ فقره سرقت از آنها در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و پس از چند روز مراقبت شبانه‌روزی و هماهنگی با مقام قضائی در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری فرد مالخر با راهنمایی افراد سارق اشاره و اظهار داشت: این فرد نیز در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه مالخر دستگیر شده چند تخته فرش دستباف، چند دستگاه تلویزیون، تعدادی وسایل تزئینی و برنزه و لوازم آشپزخانه که از منزل شهروندان کرمانشاهی به سرقت رفته بود، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به شناسایی صاحبان اموال مسروقه و تحویل به آنها، از معرفی سارقان و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


منبع : hadese24