تاریخ : 17:45 - 1399/07/20
کد خبر : 205624
سرویس خبری : حوادث
 

محاکمه عاملان اسیدپاشی روی دختر شیرازی

محاکمه عاملان اسیدپاشی روی دختر شیرازی

عاملان اسیدپاشی روی دختری جوان در شیراز محاکمه شدند.

کارگر آنلاین | روز 27 فروردین ماه سال 97 بود که یک مورد اسیدپاشی در شیراز به ماموران گزارش شد. قربانی دختر جوانی بود که به ماموران گفت: حدود ساعت هشت و 30 دقیقه صبح بود که طبق روال همیشه سرکار رفتم. همه چیز عادی بود نزدیکی محلی که کار می کردم دیدم مردی در حالی که کلاه کاسکت به سر دارد و لباس نارنجی تنش بود ایستاده است. اصلا شک نکردم چون با کسی هیچ مشکلی نداشتم. همین طور که سرم پایین بود نزدیک محل کار که شدم دیدم خبری از او نیست و به گمان اینکه رفته وارد حیاط محل کار شدم. به محضی که وارد شدم همان مرد نزدیکم شد و محتویات داخل ظرفی را روی صورتم ریخت. اصلا متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. فکر می کردم همکارانم آب روی صورتم پاشیده و قصد شوخی دارند. همه چیز فقط در چند ثانیه اتفاق افتاد. به محض اینکه محتویات ظرف را روی صورتم خالی کرد از در خارج شد، من هم پشت سرش رفتم و دیدم که سوار یک پراید شد و از محل فرار کرد. در همین لحظه بود که سوزش زیادی را احساس کردم و شروع کردم به داد زدن و از همکارانم که در محل کار بودند کمک خواستم اما کسی صدایم را نمی شنید به هر بدبختی بود وارد سالن شدم . تازه متوجه شدم که چه بلایی سرم آمده و محتویات آن ظرف آب نبوده بلکه اسید بوده است.بعد از این ماجرا نزدیک به 45 دقیقه صورتم را شستند و در نهایت با اورژانس مرا به بیمارستان سوختگی صدرا بردند. هر لحظه سوزش صورتم بیشتر می شد و اسید پوستم را می خورد. از آن روز تحت درمان هستم.

به دنبال اعلام این گزارش پرونده ای تشکیل و تحقیقات از سوی ماموران برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در بررسی های انجام شده ماموران توانستند ردپایی از متهمان را به دست آورند و دو نفر را دستگیر کردند. در حالی که چند ساعت بیشتر از این ماجرا نمی گذشت او به همراه برادرزنش که آن روز راننده خودرو بود دستگیر شدند.در تحقیقات از متهمان بزه ارتکابی از سوی آنها محرز شد.

بر این اساس پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. اولین جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه یک دادگاه کیفری یک استان فارس برگزار شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهمان شد. سپس دختر جوان نیز درخواست خود را مطرح کرد. در این جلسه اظهارات متهمان نیز اخذ شد. سپس با توجه به طولانی شدن زمان جلسه، زمان رسیدگی به این پرونده به روز دیگری موکول شد.


منبع : hadese24